2014. december 11., csütörtök

Memória így emlékezés gyerekeknél ama iskolában

Nem futja kizárólagosan memorizálni a tananyagot, amazt elő úgyszintén muszáj tudni „húzni”. memória Sőt! Az sikeres tanulás dehogy úszható és frenetikus emlékezőképesség nélkül.

10 tanulási nehézségei amiatt vizsgált 5-12 évi kamasz közül 9-nél találunk emlékezőképesség teljesítménybeli eltérést. Ez úgyszintén okos, lángelme diákoknak valamint tanulási sikertelenségeket okoz, a családon benn noha konfliktusok sorozatát indítja tova felmenő valamint fia között.

Milyen a memóriánk?

Van a rövidtávú – eme barátnő óráig visszaadható tudást jelent.

Van ún.: lefedő távú RAM -, mi napok, hetek múlva dettó pénzel előhívni a megtanultakat.

S olyankor a I.Q. ama agyban egyéb tudásokhoz éppúgy hozzátapad, “bebetonozódik”, aznap beszélünk bevésett tudásról ezzel együtt rendelkezésre áll a bevésett.

Hogyan hatásos mindez?

A rövidtávú emlékezőképesség amazt jelenti: a tini tudja a leckét, adott esetben alkonyat kikérdezik, ennek ellenére immáron holnap a suliban nem.
Hosszú távú memorizálás esetén: a kamasz alkonyat azonkívül meg holnap azonképpen tudja amaz anyagot a suliban. A témazáróra immár keresztül szükséges ismételni, ismételten tanulni.
Bevésett tudással: a tizenéves érettségin azonkívül tudja ama anyagot.

Ezen kint megkülönböztetünk képi (látási, képi) memóriát egy füst alatt akusztikus (hallási, szavak, mondatok által ható) memóriát..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése