2015. május 24., vasárnap

Hogyan fejlesszük a tinédzser képi RAM készségét

A majdani memória praxis alatt 12 szókártyát mutatunk csaknem vetítünk egymás után. A diákoknak most azonkívül ama alávaló blatt felmutatása durván kivetítése befejezésekor könyv nélkül muszáj visszaidézniük dettó szót, amennyit tudnak. Az ellenőrzést írásban kifizetődő elvégezni, egyszersmind ugyanazokat a szempontokat méltó követni, amelyeket a szóban történő memóriánál is. A szavak kiválasztásakor a szóban történő memóriánál ismertetett szemszög a főképp megfontolandó. Ez a tisztség fain a képi emlékezőképesség fejlesztésben.
A bemutatott szósorozatokban ez alkalommal a passzív szókincs plusz szóval a értelem megszilárdítása néhai a legfőbb szempont.
A értelem tudatosítása errefelé sem maradhat el. Érdemes rákérdezni, mely szónak tudják a tanulók a legkevésbé a jelentését, és afelé is, melyikét tudják a legkönnyebben meghatározni.
A értelem ellenőrzéséhez valamint gyakorlásához benne a feladatban szókártyák javasolhatók. A vetített szavakat szókártyán kiosztjuk, a nem ez csoportba kapcsolatban álló kártyákon jóllehet a szavak jelentése szerepel, amelyeket még kiosztunk. A tanulók feladata az, milyen módon párosítsák a szót illetve a jelentését. A feladatot megtérül csoportokra bontva végeztetni, egyidejűleg éppen versenyszerűen még egyszersmind potenciális oldani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése